I gave in to sweet temptation


Idag fyller min kusin Pernilla 17 år, massa, massa grattis till henne! :)
Vi skulle firat henne ikväll med då 3/4 i min familj jobbade/var upptagna ikväll blev det flyttat till imorgon. Bra, jag gillar våra släktkalas! Vi träffas minst en gång i månaden nästan hela året runt, kan tyckas mycket för vissa men jag gillar det. Det är mysigt och maten är alltid suverän! Varje gång tar jag med kameran och det slutar med att jag tar ca: 30 bilder. 12 på Isabella och Antonia 4 på allt övrigt och de 12 resterande ser oftast ut såhär...



Pamela medverkar såklart också på våra släktkalas, hon är bara så snygg att hon inte medverkar på våra ful-bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Per i

2010-12-22 @ 10:50:19
Postat av: Pernilla

hahaha oj.. tack så mkt katta, ses sen :D

2010-12-22 @ 10:51:11
Postat av: Rebecka

Jösses.. Pamela är too hot. :p

Mer bilder ikväll, jag tar med dubbelhakorna!

2010-12-22 @ 11:46:22
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0