I follow you, you follow me


Under den årliga julpromenaden på skyttet finns det även alltid olika sorts lotterier. De två senaste åren i rad har jag kammat hem förstavinsten i chokladlotteriet - i år ville jag inte vara sämre! Dock var jag det... Det blev "bara" en andravinst, men jag var lika glad för det! :) Denna chokladen är dessutom godare än vad förstavinsten var, allt händer av en orsak!



Frågorna förstod vi inte oss alls på, vi kryssade mest i de rutor vi tyckte bildade ett snyggt mönster, dock hade vi inte börjat än på bilden nedan.


Vi träffade Tomten i skogen, men han ville inte ge oss paket. Han sa att vi var för gamla.


Stackars farmor och farfar vann ingenting på sina lotter.


Efter att ha gått promenaden var vi hungriga, så vi drog och åt pizza.


Då visade Johanna stolt upp sin julklapp från ICA.


Efter detta mötte Linnéa upp oss, sen spelade vi fotboll med en konfirmadgrupp. Min tävnlingsinstinkt flög fram och jag spelade nog mer rugby än fotboll tillslut. Det är hemskt vad 8:or är starka nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0