I don't wanna be just another one


Idag jobbades det heldag. Jag har lagat mat och serverat x antal bakfulla människor tack vare gårdagens studentfest. Andra var bara bakis för att de firat att det var torsdag... Själv är jag rätt utmattad jag med, p.g.a. jobb. Har visst redan missat över halva Gladiatior men jag funderar på att sätta mig vid TV:n ändå, den är ju så attans bra!
Imorgon hoppas jag på att få min första sovmorgon på länge. Sen blir det röj på kvällen! :)

Har för någon timme sedan även bokat biljetter till Frölunda - Brynäs. Äntligen! Min första elitseriematch som jag ser live denna säsong. Känner absinensen komma krypandes.

Nehe, nu väntar Russell Crowe på mig. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0