I am what you made me


Dag 03 - Mina föräldrar

Idag är det en passande dag att skriva om mor och far. Varför? De skulle firat sin 23:e bröllopsdag idag om de fortfarande varit tillsammas. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om dem...
De är verkligen varandras motpoler och jag antar att det även var det som fick det att fungera.
Jag bor tillsammans med mamma och alla djur i de trevåningshus jag alltid bott i. Pappa hälsar jag på lite då och då, han har även alla Brynäs matcher på TV vilket inte heller är helt fel! Vi brukar prata med varandra i telefon var och varannan dag med.



Jaha, det var nog allt om Håkan och Rattana. Visst har vi haft våra småtjaffs. men de är ändå de bästa föräldrarna man kan tänka sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0