Go ahead as you waste your days with thinking


Dag 21 – Mina dåliga sidor

Jag tycker jag nämnde några av mina dåliga sidor under Dag 14. Kan bygga på mitt datorberoende och att jag slösar alldeles för mycket pengar - och för ofta. Internetshopping är en stor passion för mig.
Jag är en matchnings-freak, men det tycker jag inte är dåligt, andra tycker väl kanske jag är lite överdriven dock...
Jag vill inte påstå att jag kommer sent, utan jag kommer alltid preciiiis i tid, det tycker jag själv är jobbigt men hur man än gör blir det alltid så, hade ju hellre varit lite tidig.
Jag är överkänslig gällande det mesta och har en rätt kort stubin. Jag är även ett stort matvrak.

Där har ni mig i stora drag, med mina dåliga sidor presenterade på silverfat.


Kommentarer
Postat av: happycute_girl

men du varför har man inte fått se detta kort innan? jättefint ju! :)

2010-12-23 @ 18:58:42
Postat av: lennyyyyyyy

agreeeeeeeeee

2010-12-24 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0