Cry me a river


Dag 24 – Det här får mig att gråta

Det är mycket som får mig att gråta, väldigt mycket. Jag grät för bara någon timme sedan när jag kollade på Micke och Molle. Jag gråter till Extreme Home Makeover och Biggest Loser (för att bara nämna några) och som tidigare nämnt grät jag även till årets Victoria's Secret Fashion Show. Jag gråter till fina låtar och till minnen av alla dess slag. Jag kan gråta av lycka, sorg och smärta, sen kan jag låtsasgråta med.
Nu låter det som att jag gråter konstant, riktigt så illa är det väl inte. Jag är en väldigt glad person och det framgår nog med. Främlingar på jobbet säger åt mig att jag jämnt ser glad ut och då blir man ju ännu gladare. Men nu bytte vi visst spår... Jag gråter helt enkelt när jag behöver gråta.

Jag skrattade så jag grät när jag såg denna bild första gången. Utomstående finner nog inte detta så kul, men när Prim slänger upp lite pepparkaksdeg i luften samtidigt som jag tar kort på Johanna och resultatet blir såhär - då gråter jag av glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0