All I want for Christmas is you


Om 7 minuter är det julafton. I min familj går vi på nålar hela dagen före, oftast sliter vi upp några paket eller två föra den stora dagen med. Ivriga små fingrar sliter bort alla tejp-bitar på de omsorgsfullt inslagna paketen. Det är min familj i ett nötskal. Becka har spenderat kvällen här hemme med mig och mamma. Mamma är minst lika illa som mig och Becka gällande paketen, hon vill bara inte erkänna det. Jag har idag fått marsipangrisar av Bobby och ett nagellackskit + blåsapa av Becka. Ni får bilder på klapparna imorgon, det är inte mer än rätt. Fick dock en Paradisask och en biobiljett av jobbet idag med. Gott. Chokladen åt vi ikväll till The Holiday. Mysig film!



Jag har inte direkt önskat mig något denna julen, otroligt nog. Det blir helt enkelt spännande att öppna klappar detta året :)

Godnatt på er allihopa och GOD JUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0