You can't get no love without sacrifice


Godmorgon! :)

Låg uppe halva natten och kollade True Blood, hoppades även på tag på myggan/myggorna som cirkulerade runt i mitt rum. Det gjorde jag inte. Vilket i sin tur innebar att jag vaknade med ett myggbett på armen/foten/armhålan och bästa stället ever, precis under ögat. Aioli hjällper vissr inte längre. Fick även sex stycken när vi spelade kort igår kväll. Det känns som att det bara är mig dom ger sig på. Lillie läsa även högt för ett tag sen från en myggartikel på aftonbladet. De söker sig till överviktiga.. hrpfh, kul.

Dagens planer är inga om få. Vi behöver nog handla men mycket mer än så är det inte. Jag uppdaterar vid ytterligare information.

Nyvaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0