Was I ever loved by you?


Hemma från jobbet.
Tryckte precis i mig en rostmacka med aioli, en yoghurt och ett glas ananasjuice, var hungrig som en varg! Jag ska inte jobba förrän på torsdag igen, det är grymt lugnt nu när de flesta turisterna åkt hem. Skönt men långtråkigt. Bytte från PUB OK till J.F idag, det är mycket bättre på J.F trots att inte Michael jobbar där, den enda spanjoren med engelskakunskaper. Jesus är allitd på PUB OK och det är ju klart jobbigt att vara iaktagen av chefen konstant, även om man gör ett bra jobb. Annina och Minttu höll mig och Barbara (bartendern) sällskap denna lugna kväll, vi snackade vidare lite om att vi faktiskt ska åka finlandsfärjan. Bra att dem fortfarande är på! De ska till stranden imorgon och ville att jag skulle haka på, får se hur det blir. Hade dock suttit fint med tanke på hur lite sol jag fått. På onsdag ska det även ordnas fest innan Annina åka hem (eller är det för Minttu med?), hon åker på fredag. Jag är inte säker på när Minttu ska hem.

Nu ska jag kolla klart på Wanted som jag påbörjade innan jobbet. Ananasjuicen gjorde mig pigg.


Hade på mig ny top och nya jeansshorts idag istället för det tidigare nämnda, men det får ni se mer av imorgon.
Godnatt!

P.S. Har ni lagt märke till hur snett mitt ansikte är? Länge skyllde jag på att jag fått en fotboll över ena halvan, fast för någon månad sen insåg jag att jag nog var född sådan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch, du är snygg! Ser inte alsl snett ut =)

2010-09-03 @ 10:13:01
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev, Rebecka alltså.. :D

2010-09-03 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0