Keeping busy everyday


Hemma från Habaneras! Vi shoppade, käkande på donken (så efterlängtat) och handlade på Carrefour. Visar bilder på det jag shoppat senare. Bästa shoppingdagen hittills, och jag försökte inte ens! Fast det är ju då det brukar gå som bäst. Så jag visar som sagt senare. Nu kollar jag på Fångarna på Fortet och funderar på ett kanske dra en powernap innan jobbet, om jag hinner. Ikväll ser det ut som att outfiten blir ett par medjehöga jeansshorts (inköpta idag) och min vita tubtop i spets med ett vitt flätat skärp.




Sa någon skinka?


Eller ost kanske?

Kommentarer
Postat av: amanda

åhh vilken fin brun färg lillie har fått!!

2010-08-31 @ 21:46:43
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0