I can give you what you want


Har inte bilder att bjuda på från våran utekväll. Tur är väl det. Att ta med kamera/mobil vore att mörda sin mekaniska pryl. Innan själva skummet började ösa ner igår stod dom och sprutade ner alla med något som liknade en brandslang. Vi var alla dyngsura in på skinnet. I skummet sen, wow. Ett tag trodde jag att jag skulle drunkna så jag sprang rakt in i en tjej, hon kollade på mig som om jag var från en annan planet och sen sa hon: "What are you doing?" haha oops. Sjukt mycket skum! Sminket kunda man ju vinka hejdå till.
Under kvällens gång kom det även fram två tjommar och började snacka svenska med mig.
Jag: "Hur visste ni att jag var svensk?"
Dom: "Jo, men du har liksom svenska drag." - Yeah, right.



Jaja. det var en snabbgenomgång på kvällens påhitt. Nu är det frulle som gäller!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag bor i malmö och vi ska bara träffa lite av min karls släktingar i småland (:



söt du är!

2010-08-12 @ 18:14:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0