Truth to be told, I miss you


Vi åt våran söndagsmiddag ute idag. Vet inte vad stället hette, men det låg längs strandpromenaden. Maten var god och jag blev groteskt mätt på min gigantiska hamburgare med pommes. Jag beställde allt själv, på spanska. Fick till och med hamburgaren utan lök. Woot, woot!



Vi har fått nya grannar idag med, såg ut som svenskar, två unga par i våran ålder typ. Kanske får gå över och hälsa en dag, alltid roligt med nya människor!

För tillfället sitter vi och kollar på Girl Next Door, den går på femman. Jag kollade varken på Prince of Persia eller True Blood när jag sa att jag skulle göra det, har fastnat framför Glee, säsong 1. Blir nog klar med säsongen inatt. Efter det rullar allt på som vanligt :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag såg också den filmen, TGND alltså =)

2010-08-16 @ 13:48:04
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0