That's what you get


Hos manikyristen blev vi torterade. Vi fick samma tjej och hon verkade hata sitt jobb/liv. Inte nog med att hon var grymt otrevlig, hon använde en pinne att putta ner mina naeglband med, som hade gammalt torkat nagellack på sig. Sen använde hon en nagelbandsklippare på mig som nyss använts på tjejen bredvid (med negelbandsrester på). Under tiden hon klippte mina passade hon även på att klippa sina. Sen hade inte de vita topparna torkat innan topplacket lades på så det smetade ut sig o.s.v. Inget rengjordes och inte torkade dem lacket heller... Jag kan fortsätta ett tag men det var ju en €5 manikyr så vad kan man förvänta sig? Vågade inte ta en kamera bild så jag tog en cambild, då vi kan låtsas att dem ser bra ut.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahah, usch det låter fruktansvärt.. :p

2010-08-11 @ 10:13:43
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0