That's what girls do


Avslutade just ett skype-samtal med Prim och Carro, dom är så härliga! :) Fast det stod någon unge bakom häcken och skrek "Hallååååå" hela tiden. Såna är det okej att slå, skämt åsido. Jag tog en massa hrm.. fina stillbilder på dem, men de kan jag inte hitta. Var hamnar dem?

De nya som vi trodde var svenskar är nog danska. Drar den slutsatsen med tanke på att jag typ fattar vad dom säger, samtidigt som jag inte förstår ett skit.

Har målat naglarna idag i ljus pastellgrön och på mig har jag mina nya marinblå playsuit. Suger på outfitbilder, så ni får försöka föreställa er hur den sitter på. Himla ambitiös bloggare här borta, yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0