Save tonight, tomorrow I'll be gone.


Jag åker imorgon. Det är helt sjukt. Den 29 oktober köpte jag min enkelbiljett till Spanien, Alicante och imorgon förbrukas den. Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Tankarna snurrar runt i huvudet i säkert 453 km/h men ingen tanke stannar till tillräcktligt länge för att jag skall hinna uppfatta den och kunna skriva ner den här för er att läsa. Det pirrar i kroppen och jag tror att jag äntligen börjat förstå vad som gäller. Väskan är full, för full så jag kommer säkert få plocka ut en massa vilket suger. Det ska gå, jag ska inte få någon övervikt.

Jag är så stressad att jag inte kan röra mig. Jag sitter bara här och ser mina fingrar flyga över tangentbordet för ja, för inget annat fungerar just nu. Jag måste packa mina skor nu, det har jag inte gjort än. Undra hur mycket mitt handbagage väger...

Festbild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0