Miss you already


Sitter ensam hemma och känner mig allmänt ensam. Kanske inte så konstigt tycker ni? Men ibland kan man vara helt ensam utan att känna sig ensam. Man kan även vara omringad av människor, främlingar som vänner, och ändå känna sig mest ensam i hela världen. Förstår ni? Så istället för att kolla på depp-klipp på youtube som jag brukar, kollar jag på tv och googlar hockey.


Dale Clarke heter snubben ovan. Han är ny i Brynäs för den här säsongen men verkar hemma i laget då han i första träningsmatchen mot Södertälje gjorde ett mål. Tyvärr förlorades matchen med 5-3 ändå men man kan glädja sig åt detta repotage ur Aftonbladet istället :)
Åh! Vad jag kommer sakna hockeyn under den tid jag är borta. När jag kommer hem ska jag sova på hotell i Gävle och gå på två hemmatcher i rad, med eller utan sällskap, jag har ju min hockeyfamilj! När jag blir äldre ska jag bo ett år i Gävle (minst) för att kunna köpa säsongsbiljett och gå på så många matcher jag vill!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha ajdå! synd, vi bitterfittor brukar ju vara roliga ;)

2010-08-09 @ 01:46:49
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0