In the end, everyone ends up alone


Det var mycket mer folk på jobbet igår, vilket gjorde min uppgift väldigt mycket lättare. Ikväll blir det nog ännu mer. Några tjejer ville att jag skulle med till LOVE igår, OZ hade även sitt sista skumparty för säsongen, men jag skippade båda två och efterfestade med killarna istället som snart åker hem. Har träffat två bröder från Göteborg med som ska stanna till nyår, även några tjejer/en kille från Skellefteå som åker hem i mitten på september någongång. Kul! Nytt folk är roligt folk :)

Jag tog inte med kameran igår = inga kort. Mina kollegor har sagt att man helst inte ska gå runt med väska när man går själv, större risk att bli rånad då.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sant, men ha alltid din mobil med mig, i bhn eller nåt =))

2010-08-28 @ 16:49:48
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0