I'd give up forever to touch you


Första säsongen av PLL består av 10 avsnitt, om mina källor stämmer, jag har sett de 9 som kommit ut. Nåja, nog om det.
Joel är här nu och vi ska snart gå och äta, gott, har bara ätit en frukt idag.  Den där nya favoriten som jag inte ens vet vad den heter. Det blir hur som helst kinesiskt idag igen. Kanske ska klämma i mig några Doritos innan men så jag inte svimmar i hettan. Ett glas vatten skulle sitta fint med. Inte så sugen på att få värmeslag.

Känner mig sunkigare än sunkigast idag så ni får inte ens en ful cambild.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det får jag spana in (:



vad pysslar du med ikväll?

2010-08-09 @ 21:00:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0