I never had your heart.


Det var riktigt skönt att få vare ledig idag. Jag är sjuk, hostar slem och snyter mig som en idiot. Råkade somna på soffan och svettades som en gris. Blä! det suger att vara sjuk, set suger ännu mer att vara sjuk i ett varmt land.
Imorgon ska jag försöka komma upp i lagom tid och lägga mig i solen ett tag. Ska svettas bort mina virus och förhoppningsvis få lite färg. Är faktiskt blek i jämförelse med andra här.

Killarna åker hem inatt/tidigt imorgon förresten, så inget mer häng med dom. Trevliga typer, hyllar dom här i bloggen. Woho! Nu får jag leta upp några andra trevliga typer att hänga med, blir förhoppningsvis inte så svårt. Annina och Minttu (två finska tjejer som jobbat på PUB OK och J.F) kom på den smarta idén om att vi alla borde åka finlandsfärjan som en reuinon när alla åkt hem igen, hur kul? :D Blir nog inte av, men jag hoppas innerligt på det!

Annina och Minttu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0