I guess second best is all I will know


Det har varit en extremt lat dag idag. Har sovit bort största delen av dagen och funderar på att lägga mig snart för natten.

Vi käkade varsin jättegod pizza på La Casona och sedan gick vi till Temple för lite drinkar. Jag mådde dock sjukt illa efter att faktiskt tryckt i mig hela pizzan (med kanter) så jag gick och spydde upp den. Det var inte p.g.a. alkoholen, jag drack en halv liter vatten till maten. Vi båda var väldigt trötta och inte alls taggade på utgång, så vi gjorde det enda rätta och åkte hem. En måltid på Burger King frestade med tanke på att pizzan var det enda stadiga målet jag ätit idag, och den låg inte längre i magen. Stod emot suget efter en fettdrypande cheeseburgare och tog en frukt att tugga på hemma istället. Till råga på allt har vi missat nattens avsnitt av HIMYM, ve och fasa!



Nya favoritfrukten ser ni ovan, typ platt persika med vitt kött. Yummie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0