I dream away


Gårdagen bjöd på lite shopping (läs; lite), äventyr och fest.

Dagen började med att jag hoppade på fel buss. Jag åkte en bit, sen åkte jag lite till, sen täntke jag "jag känner inte igen mig...". Efter det åkte jag en bit till. Då slog det mig att jag kanske skulle hoppa av så jag inte hamnade på ett jättekonstigt ställe, men hur skulle jag kunna hoppa av i ett okänt område och sedan kunna ta mig därifrån? Strax efter de tankarna hoppade alla förutom två av bussen, jag hoppade med av. Såg en ledig taxi jag snabbade mig fram till, men inte hann ifatt förrän den körde iväg. Så jag gick in på ett café och frågade var jag var så att jag kunde ringa efter en taxi. Svårare än så var det inte! Så länge man har pengar så kan man inte gå vilse, typ.

Tog hur som helst taxin till Habaneras där jag gjorde det jag är bäst på, shoppade. Killarna hade inte kommit än då det var meningen att jag skulle möta upp dem med bussen... Men jag sa åt dem att ta en taxi dem med. Det var jag, Rasmus och Torsten (som uppenbarligen heter Andreas?) som strosade runt kring affärerna den onsdagseftermiddagen.

Efter shoppingen käkade vi på KFC, sen åkte vi hem till dem och förfestade innan vi gick ut och gjorde bargatan osäker. Jag och Rasmus möttes i två biljardmatcher med. Första vann han med en boll, andra matchen utklassade jag honom i. Grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0